Четверг
28.03.2024
12:41
Категории
Поход выходного дня для взрослых [31]
Поход выходного дня для детей [0]
Водные походы [1]
Многодневные походы [7]
Спортивные походы [22]
Календарь
«  Февраль 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Погода

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

влажность:

давление:

ветер:

Статистика

Туристская группа "Непоседы"

Главная » 2017 » Февраль » 3 » Условия участия в Кубке и Чемпионате Украины по спортивному туризму
01:47
Условия участия в Кубке и Чемпионате Украины по спортивному туризму

Напоминаю, что ближайшие старты туристских соревнований 16-го февраля 2017-го в Черновцах (лыжный туризм) и в смт. Ворохта (горный туризм). Ввиду того, что ХОТСС не имеет средств для командирования команд на этапы КУ и ЧУ, то возможным участникам соревнований предлагается ехать за свой счет или за счет спонсоров. Стоимость участия и условия размещения приведены в информационных письмах (приведены ниже). Если соберется команда, то еще можно успеть поискать спонсора.

_____________________________________________________________________________________

Федерація спортивного туризму України

Гірська комісія ФСТУ


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

для учасників змагань

«Кубок України зі спортивного туризму –

гірський туризм (скельно-льодові дистанції)»


     Мета цього листа – інформувати тренерів і представників команд, які бажають взяти участь в змаганнях, про окремі уточнення.

1. Програма змагань відповідно до Регламенту включає:

- командні змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми»;

- змагання зв'язок з виду «Гірські перешкоди».

2. Змагання проводяться на льодовому рельєфі, клас дистанцій IV. Дистанції будуть розташовані в районі Державного підприємства «Ворохтянська навчально-спортивна база «Заросляк», Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Говерлянська, 31. Від центру смт. Ворохта до бази 20,5 км (до в’їзду в Національний парк 12 км і ще 8,5 км до т/б). Як добратись з центру Ворохти до турбази див:

http://mountains.in.ua/marshruti/46-vorokhta-zaroslyak-yak-dobratisya .

Крім того, на маршрутці можна доїхати до в'їзду в заповідник (шлагбаум, в місцевих називається «Десятка»), на google-картах «Десятка» вказана.

3. Склад команди – до 8 осіб, в тому числі, основний склад – 4 спортсмена (не менше однієї особи жіночої статі), запасні – до 2 осіб, 1 тренер,  1 представник (тренер і представник можуть бути учасниками).

4. Іменна заявка на участь у змаганнях:

4.1. Повинна бути встановленої форми (див. Зразок) і завірена печаткою і підписом керівника обласного управління (департаменту) з фізичної культури і спорту або печаткою та підписом керівника спортивного клубу.

4.2. Повинна містити медичний допуск кожного учасника, підтверджений  підписом лікаря, і бути завірена лікарем та печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.

Крім того, має бути зазначена загальна кількість допущених учасників, також завірена підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.

4.3. В графі «ДСТ, відомство» – необхідно вказати належність до одного з відомств: «Динамо», «Колос», «Спартак», ЗС України, СТП «Україна», ТСОУ, «Локомотив», «Гарт», «Інваспорт», якщо територіальна федерація має з цим відомством договір про співпрацю, в іншому випадку графа залишається пустою.

5. Договір страхування повинен передбачати участь у спортивних змаганнях і бути дійсним на час змагань та час перебування в дорозі.

6. Для участі у змаганнях до мандатної комісії в день приїзду подаються: іменні заявки, паспорти ( або інший документ, що посвідчує особу, класифікаційні книжки спортсменів, страхові поліси, спецмеддопуск (при необхідності).

7. За спецдопуском медичного закладу до участі у змаганнях можуть бути допущені спортсмени, вік яких на один рік менше встановленого Правилами для участі на дистанціях IV класу. В спецдопуску повинно бути вказано: назва змагань, терміни їх проведення та клас дистанцій, вік учасника; спецдопуск завіряється підписом тренера та підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.

8. До змагань допускаються команди, які підтвердили в установлений термін свою участь.

9. Необхідно надіслати на адресу Оргкомітету (п. 15.5) попередню заявку з повним складом команди для оформлення можливої перепустки на безкоштовний в’їзд до національного парку. В’їзд без такого попередньо оформленого дозволу коштує 25 грн з людини.

 

10. Порядок проведення змагань:

 

16 лютого 2017 р.

08-00 – 18.00 – заїзд та розміщення учасників змагань

14-00 – 18-00 – робота мандатної комісії.

15-00 – 17-00 – показ дистанцій.

17-00 – 17-30 – урочисте відкриття змагань.

19-00 – 20-30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.

 

17 лютого 2017 р.

08-00 – 18-00 – проведення змагань.

20-00 – 21-00 – нарада ГСК з представниками.

 

18 лютого 2018 р.

08-00 – 18-00 – проведення змагань.

20-00 – 21-00 – нарада ГСК з представниками.

 

19 лютого 2017 р.

08-00 – 12.00 – завершення проведення змагань.

12-00 – 14-00 – підведення підсумків змагань.

14-00 – 14-30 – засідання ГСК з представниками команд.

15-00 – 15-30 – нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, від'їзд учасників.


11. Перед проходженням мандатної комісії команди в обов'язковому порядку здають до ГСК:

11.1. По одній вірьовці довжиною не менше 40 м (діаметром 10 мм) і три карабіни в тимчасове користування для організації суддівських страховок.

11.2. Стартовий внесок – в розмірі 40.00 грн. з одного учасника основного складу команди.

11.3. Екологічний внесок в розмірі 40 грн, який повертається командам перед від'їздом в повному обсязі при відсутності претензій по чистоті місця проживання з боку обслуговуючого персоналу та комендантської служби.

11.4. Команди, які не виконали вимоги пп. 11.1-11.3 до проходження мандатної комісії не допускаються.

12.  Для участі в змаганнях командам необхідно мати наступне спорядження:

12.1. На кожного учасника:

-  льодоруб;

-  кішки;

-  захисний шолом (велосипедний, хокейний не попускається);

-  страхувальну систему із «вусами» самостраховки;

-  рукавиці страхувальні та теплі;

- лавинну стрічку довжиною не менше 12 м, яскравого кольору, пронумеровану через кожний метр із стрілкою до «0»;

- вібрами;

- бахіли;

- вітрозахисний костюм з капюшоном;

- вітрозахисну маску, окуляри: не обов’язково;

- скотч цупкий (на випадок пориву «кішкою» бахіл): не обов’язково

- інше особисте спорядження, необхідне, для проходження дистанцій ІV класу згідно Умов.

12.2. На команду

     -    страхувальну систему із «вусами» с/с для потерпілого (манекена);

  • драбинки (не більше трьох петель або сходинок): не обов’язково;
  • льодовий інструмент (льодовий молоток, айс-фі-фі): не обов’язково;
  • вірьовки – 5 х 42м, точніше: після написання умов дистанцій;
  • льодобури – 8-10 шт.;
  • карабіни –  до 60 шт.;
  • сніговий якір, лавинна лопата, інші інструменти для організації проміжних точок страховки на снігу;
  • мед. аптечку з набором ліків;
  • термос для гарячого чаю: не обов’язково;
  • технічні пристрої, відповідно до умов дистанцій: шант, жумар, міні трекшн, спусковий гальмівний пристрій тощо;
  • інше командне спорядження, необхідне згідно Умов, для проходження дистанцій ІV класу.

13. Протести приймаються під заставу в розмірі стартового внеску команди (п. 11.2) і не повертаються в разі відхилення протесту.

14. Інші  умови участі в змаганнях – згідно Регламенту.

15. Додаткова інформація:

15.1. Варіанти розміщення учасників та вартість проживання:

 

на турбазі «Заросляк» (видаються квитанції для звіту):

- а) у номерах із вигодами (2-х, 3-х, 4-х, 6-тимісні, санвузол, душ – 260 грн. з людини за добу;

- б) у номерах без вигод – 230 грн. з людини за добу.

 

- в) в приватному секторі, спортзалі, без зручностей, без квитанцій – 70 грн. з людини за добу.                                                                                               

Замовити варіант проживання необхідно заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.

15.2. Харчування учасники забезпечують самостійно, приготування їжі на пальниках. Можна скористатись їдальнею турбази: сніданок + вечеря коштують 

140 грн.

Про обраний варіант харчування необхідно попередити заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.

15.3. Розклад руху транспорту, координати перевізників та орієнтовна вартість проїзду будуть повідомлені команді після попередньої заявки.

Орієнтовна вартість машини на 20-25 чоловік від Ворохти до самої турбази – 1800 грн. Будь-яким транспортом можна доїхати до шлагбаума, решту шляху подолати пішки. Якщо команда прибуває в Ворохту ввечері, можливо там переночувати на турбазі (вартість розміщення 80 грн. за добу з однієї людини).

Планується централізована доставка учасників та суддів з Ворохти до бази Заросляк. Машина відправляється з Ворохти в 11.00 16.02.2017.

15.4. Оргкомітет планує замовити значки з символікою змагань, приблизна вартість 6 грн, просимо надати попередню заявку на необхідну кількість для вашої команди.

15.5. Контактний телефон з проведення змагань:

095-421-04-05 або e-mail  tryte@ukr.net  – Дябло Тетяна Георгіївна,

095-109-33-39, 067-877-43-50 або e-mail: flay2011@ukr.net – Загоруйко Юрій Михайлович.

 

ОРГКОМІТЕТ

_____________________________________________________________________________________

 

 

Інформація для учасників Чемпіонату України з лижного туризму

Чернівецька область 16-19.02.2017р

 

Місце дислокації – Валякузьминська ЗОШ І-ІІст., Глибоцького району

 

Програма змагань

 

16.02.

четвер

13.00-20.00

 

17.30

19.00-20.00

Заїзд, розміщення команд, робота мандатної комісії. Суддівський семінар

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ ЗМАГАНЬ

Нарада головної суддівської колегії

 

17.02.

п’ятниця

09.00

09.30-18.00

19.30-20.30

 

20.30

Виїзд команд на місце старту

Змагання на дистанції «Лижний маршрут»

Засідання головної суддівської колегії з представниками команд.

Суддівський семінар

 

18.02.

субота

08.30

09.00-18.00

19.00-20.00

 

20.00

Виїзд учасників до місця старту

Змагання на дистанції «Смуга перешкод»

Засідання головної суддівської колегії з представниками команд

Суддівський семінар

 

19.02.

неділя

08.30

09.00-13.00

13.30

 

14.00

15.00-17.00

Виїзд учасників до місця старту

Змагання на дистанції «Смуга перешкод» (командна)

Засідання головної суддівської колегії з представниками команд

Закриття змагань

Виїзд команд

20.02

понеділок

 

Резервний день

 

Розміщення учасників змагань у спортзалі Валякузьминської ЗОШ на власних карематах та у власних спальних мішках. Вартість проживання – 20грн/доба (орієнтовно). Є можливість поселення 3-4 команд у спортивному залі Грушівського НВК. Це близько 6 км від Валякузьминської ЗОШ, але ближче до дистанції (рекомендується командам, які мають власний транспорт). Умови аналогічні.

Перевезення учасників від школи до місця старту та зворотнє - 10грн/день (орієнтовно). Харчування учасників дворазове у шкільній їдальні. На вечерю додатково – суп або борщ. 16.02. – тільки вечеря, 19.02 – тільки сніданок. Вартість дворазового харчування  - 60грн (орієнтовно). Команди обов’язково повинні подати кількість учасників на харчування включно із суддями (окрім членів головної суддівської колегії) до 12 лютого 2017 року на e-mail׃ a-dudka@i.ua. Рахунок готівкою.

Графік харчування:

16.02. – вечеря 18.30

      17.02. – сніданок – 08.00

                     вечеря – 19.00

       18.02. – сніданок – 08.00

                      вечеря – 18.30

         19.02. – сніданок – 07.30

 

Без попередньої заявки учасники харчуватись не зможуть.

В приміщенні школи користуватись газовими пальниками та електроплитами заборонено!

 

Можливе і пропонується комфортне проживання і харчування у місцевих готелях (садибах) с.Валя Кузьмина, але за комерційними (сучасними) розцінками. Орієнтовно: проживання  - _____грн., харчування - _______грн..

Чекаємо інформації від команд.

 

Розклад руху приміського рейсового автобусу «Чернівці – Валя Кузьмина» з платформи №10:

з центрального автовокзалу м.Чернівці до с.Валя Кузьмина:

08.50,   12.10,   13.50,   15.30,   17.20,   19.20

                                  

З с.Валя Кузьмина до м.Чернівці

07.05,   08.10,   09.30,   12.45,   14.25,   16.05,   18.00

 

Вартість проїзду 5грн (до школи).

 

 

Нагадуємо, що наявність одного судді від команди є обов’язковою умовою Чемпіонату (члени ГСК не враховуються)

Категория: Спортивные походы | Просмотров: 830 | Добавил: Непоседа | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]