_____________________________________________________________________________________
Федерація спортивного туризму України
Гірська комісія ФСТУ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
для учасників змагань
«Кубок України зі спортивного туризму –
гірський туризм (скельно-льодові дистанції)»
Мета цього листа – інформувати тренерів і представників команд, які бажають взяти участь в змаганнях, про окремі уточнення.
1. Програма змагань відповідно до Регламенту включає:
- командні змагання з виду «Рятувальні технічні прийоми»;
- змагання зв'язок з виду «Гірські перешкоди».
2. Змагання проводяться на льодовому рельєфі, клас дистанцій IV. Дистанції будуть розташовані в районі Державного підприємства «Ворохтянська навчально-спортивна база «Заросляк», Івано-Франківська область, смт. Ворохта, вул. Говерлянська, 31. Від центру смт. Ворохта до бази 20,5 км (до в’їзду в Національний парк 12 км і ще 8,5 км до т/б). Як добратись з центру Ворохти до турбази див:
http://mountains.in.ua/marshruti/46-vorokhta-zaroslyak-yak-dobratisya .
Крім того, на маршрутці можна доїхати до в'їзду в заповідник (шлагбаум, в місцевих називається «Десятка»), на google-картах «Десятка» вказана.
3. Склад команди – до 8 осіб, в тому числі, основний склад – 4 спортсмена (не менше однієї особи жіночої статі), запасні – до 2 осіб, 1 тренер, 1 представник (тренер і представник можуть бути учасниками).
4. Іменна заявка на участь у змаганнях:
4.1. Повинна бути встановленої форми (див. Зразок) і завірена печаткою і підписом керівника обласного управління (департаменту) з фізичної культури і спорту або печаткою та підписом керівника спортивного клубу.
4.2. Повинна містити медичний допуск кожного учасника, підтверджений підписом лікаря, і бути завірена лікарем та печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.
Крім того, має бути зазначена загальна кількість допущених учасників, також завірена підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.
4.3. В графі «ДСТ, відомство» – необхідно вказати належність до одного з відомств: «Динамо», «Колос», «Спартак», ЗС України, СТП «Україна», ТСОУ, «Локомотив», «Гарт», «Інваспорт», якщо територіальна федерація має з цим відомством договір про співпрацю, в іншому випадку графа залишається пустою.
5. Договір страхування повинен передбачати участь у спортивних змаганнях і бути дійсним на час змагань та час перебування в дорозі.
6. Для участі у змаганнях до мандатної комісії в день приїзду подаються: іменні заявки, паспорти ( або інший документ, що посвідчує особу, класифікаційні книжки спортсменів, страхові поліси, спецмеддопуск (при необхідності).
7. За спецдопуском медичного закладу до участі у змаганнях можуть бути допущені спортсмени, вік яких на один рік менше встановленого Правилами для участі на дистанціях IV класу. В спецдопуску повинно бути вказано: назва змагань, терміни їх проведення та клас дистанцій, вік учасника; спецдопуск завіряється підписом тренера та підписом лікаря і печаткою лікувально-фізкультурного диспансеру.
8. До змагань допускаються команди, які підтвердили в установлений термін свою участь.
9. Необхідно надіслати на адресу Оргкомітету (п. 15.5) попередню заявку з повним складом команди для оформлення можливої перепустки на безкоштовний в’їзд до національного парку. В’їзд без такого попередньо оформленого дозволу коштує 25 грн з людини.
10. Порядок проведення змагань:
16 лютого 2017 р.
08-00 – 18.00 – заїзд та розміщення учасників змагань
14-00 – 18-00 – робота мандатної комісії.
15-00 – 17-00 – показ дистанцій.
17-00 – 17-30 – урочисте відкриття змагань.
19-00 – 20-30 – нарада ГСК з представниками команд, жеребкування.
17 лютого 2017 р.
08-00 – 18-00 – проведення змагань.
20-00 – 21-00 – нарада ГСК з представниками.
18 лютого 2018 р.
08-00 – 18-00 – проведення змагань.
20-00 – 21-00 – нарада ГСК з представниками.
19 лютого 2017 р.
08-00 – 12.00 – завершення проведення змагань.
12-00 – 14-00 – підведення підсумків змагань.
14-00 – 14-30 – засідання ГСК з представниками команд.
15-00 – 15-30 – нагородження переможців та призерів, урочисте закриття змагань, від'їзд учасників.
11. Перед проходженням мандатної комісії команди в обов'язковому порядку здають до ГСК:
11.1. По одній вірьовці довжиною не менше 40 м (діаметром 10 мм) і три карабіни в тимчасове користування для організації суддівських страховок.
11.2. Стартовий внесок – в розмірі 40.00 грн. з одного учасника основного складу команди.
11.3. Екологічний внесок в розмірі 40 грн, який повертається командам перед від'їздом в повному обсязі при відсутності претензій по чистоті місця проживання з боку обслуговуючого персоналу та комендантської служби.
11.4. Команди, які не виконали вимоги пп. 11.1-11.3 до проходження мандатної комісії не допускаються.
12. Для участі в змаганнях командам необхідно мати наступне спорядження:
12.1. На кожного учасника:
- льодоруб;
- кішки;
- захисний шолом (велосипедний, хокейний не попускається);
- страхувальну систему із «вусами» самостраховки;
- рукавиці страхувальні та теплі;
- лавинну стрічку довжиною не менше 12 м, яскравого кольору, пронумеровану через кожний метр із стрілкою до «0»;
- вібрами;
- бахіли;
- вітрозахисний костюм з капюшоном;
- вітрозахисну маску, окуляри: не обов’язково;
- скотч цупкий (на випадок пориву «кішкою» бахіл): не обов’язково
- інше особисте спорядження, необхідне, для проходження дистанцій ІV класу згідно Умов.
12.2. На команду
- страхувальну систему із «вусами» с/с для потерпілого (манекена);
- драбинки (не більше трьох петель або сходинок): не обов’язково;
- льодовий інструмент (льодовий молоток, айс-фі-фі): не обов’язково;
- вірьовки – 5 х 42м, точніше: після написання умов дистанцій;
- льодобури – 8-10 шт.;
- карабіни – до 60 шт.;
- сніговий якір, лавинна лопата, інші інструменти для організації проміжних точок страховки на снігу;
- мед. аптечку з набором ліків;
- термос для гарячого чаю: не обов’язково;
- технічні пристрої, відповідно до умов дистанцій: шант, жумар, міні трекшн, спусковий гальмівний пристрій тощо;
- інше командне спорядження, необхідне згідно Умов, для проходження дистанцій ІV класу.
13. Протести приймаються під заставу в розмірі стартового внеску команди (п. 11.2) і не повертаються в разі відхилення протесту.
14. Інші умови участі в змаганнях – згідно Регламенту.
15. Додаткова інформація:
15.1. Варіанти розміщення учасників та вартість проживання:
на турбазі «Заросляк» (видаються квитанції для звіту):
- а) у номерах із вигодами (2-х, 3-х, 4-х, 6-тимісні, санвузол, душ – 260 грн. з людини за добу;
- б) у номерах без вигод – 230 грн. з людини за добу.
- в) в приватному секторі, спортзалі, без зручностей, без квитанцій – 70 грн. з людини за добу.
Замовити варіант проживання необхідно заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.
15.2. Харчування учасники забезпечують самостійно, приготування їжі на пальниках. Можна скористатись їдальнею турбази: сніданок + вечеря коштують
140 грн.
Про обраний варіант харчування необхідно попередити заздалегідь, контакти оргкомітету в п. 15.5.
15.3. Розклад руху транспорту, координати перевізників та орієнтовна вартість проїзду будуть повідомлені команді після попередньої заявки.
Орієнтовна вартість машини на 20-25 чоловік від Ворохти до самої турбази – 1800 грн. Будь-яким транспортом можна доїхати до шлагбаума, решту шляху подолати пішки. Якщо команда прибуває в Ворохту ввечері, можливо там переночувати на турбазі (вартість розміщення 80 грн. за добу з однієї людини).
Планується централізована доставка учасників та суддів з Ворохти до бази Заросляк. Машина відправляється з Ворохти в 11.00 16.02.2017.
15.4. Оргкомітет планує замовити значки з символікою змагань, приблизна вартість 6 грн, просимо надати попередню заявку на необхідну кількість для вашої команди.
15.5. Контактний телефон з проведення змагань:
095-421-04-05 або e-mail tryte@ukr.net – Дябло Тетяна Георгіївна,
095-109-33-39, 067-877-43-50 або e-mail: flay2011@ukr.net – Загоруйко Юрій Михайлович.
ОРГКОМІТЕТ
_____________________________________________________________________________________
Інформація для учасників Чемпіонату України з лижного туризму
Чернівецька область 16-19.02.2017р
Місце дислокації – Валякузьминська ЗОШ І-ІІст., Глибоцького району
Програма змагань
16.02.
четвер
|
13.00-20.00
17.30
19.00-20.00
|
Заїзд, розміщення команд, робота мандатної комісії. Суддівський семінар
УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ ЗМАГАНЬ
Нарада головної суддівської колегії
|
17.02.
п’ятниця
|
09.00
09.30-18.00
19.30-20.30
20.30
|
Виїзд команд на місце старту
Змагання на дистанції «Лижний маршрут»
Засідання головної суддівської колегії з представниками команд.
Суддівський семінар
|
18.02.
субота
|
08.30
09.00-18.00
19.00-20.00
20.00
|
Виїзд учасників до місця старту
Змагання на дистанції «Смуга перешкод»
Засідання головної суддівської колегії з представниками команд
Суддівський семінар
|
19.02.
неділя
|
08.30
09.00-13.00
13.30
14.00
15.00-17.00
|
Виїзд учасників до місця старту
Змагання на дистанції «Смуга перешкод» (командна)
Засідання головної суддівської колегії з представниками команд
Закриття змагань
Виїзд команд
|
20.02
понеділок
|
|
Резервний день
|
Розміщення учасників змагань у спортзалі Валякузьминської ЗОШ на власних карематах та у власних спальних мішках. Вартість проживання – 20грн/доба (орієнтовно). Є можливість поселення 3-4 команд у спортивному залі Грушівського НВК. Це близько 6 км від Валякузьминської ЗОШ, але ближче до дистанції (рекомендується командам, які мають власний транспорт). Умови аналогічні.
Перевезення учасників від школи до місця старту та зворотнє - 10грн/день (орієнтовно). Харчування учасників дворазове у шкільній їдальні. На вечерю додатково – суп або борщ. 16.02. – тільки вечеря, 19.02 – тільки сніданок. Вартість дворазового харчування - 60грн (орієнтовно). Команди обов’язково повинні подати кількість учасників на харчування включно із суддями (окрім членів головної суддівської колегії) до 12 лютого 2017 року на e-mail׃ a-dudka@i.ua. Рахунок готівкою.
Графік харчування:
16.02. – вечеря 18.30
17.02. – сніданок – 08.00
вечеря – 19.00
18.02. – сніданок – 08.00
вечеря – 18.30
19.02. – сніданок – 07.30
Без попередньої заявки учасники харчуватись не зможуть.
В приміщенні школи користуватись газовими пальниками та електроплитами заборонено!
Можливе і пропонується комфортне проживання і харчування у місцевих готелях (садибах) с.Валя Кузьмина, але за комерційними (сучасними) розцінками. Орієнтовно: проживання - _____грн., харчування - _______грн..
Чекаємо інформації від команд.
Розклад руху приміського рейсового автобусу «Чернівці – Валя Кузьмина» з платформи №10:
з центрального автовокзалу м.Чернівці до с.Валя Кузьмина:
08.50, 12.10, 13.50, 15.30, 17.20, 19.20
З с.Валя Кузьмина до м.Чернівці
07.05, 08.10, 09.30, 12.45, 14.25, 16.05, 18.00
Вартість проїзду 5грн (до школи).
Нагадуємо, що наявність одного судді від команди є обов’язковою умовою Чемпіонату (члени ГСК не враховуються)